תוכן שיווקי

קרנות השוטרים ביצעו טרנספורמציה דיגיטלית מבוססת HPE Simplivity

במהלך מקיף וכולל הוקמה סביבה חדשה המבוססת על טכנולוגיית HCI עדכנית, שמותאמת לצרכי הארגון

19/11/2020 14:00
רם צוברי, מנהל מערכות המידע והטכנולוגיות של קרנות השוטרים. צילום: קובי קנטור ז"ל

HPE ביצעה פרויקט איחוד ורענון מלא של תשתיות המחשוב והאחסון בקרנות השוטרים על ידי מימוש פתרון ה-Hyper Converged מבוסס Simplivity.

קרנות השוטרים היא חברה לתועלת הציבור (חל"צ) המהווה מוסד ללא כוונת רווח (מלכ"ר), שמאגדת כ-70 אלף עמיתים ופועלת למען רווחת עמיתיה – שוטרי וגמלאי משטרת ישראל. החברה מעניקה שירותים לעמיתיה בתחומי רווחה, פנאי, ביטוח ועוד. כל אלה תוך דיאלוג מתמיד ובמטרה להתאים את השירותים והמוצרים לשוטרים ולצרכיהם.

במהלך אסטרטגי מקיף יצאה קרנות השוטרים לתהליך מכרזי, מקיף וכולל לאיתור, בחירה והקמה של סביבה טכנולוגית חדשה, כזו שתאפשר לה להיענות לצרכים שלה ולקבל שירות ברמה הגבוהה ביותר ללקוחותיה.

בתהליך ממוקד הוגדרו היעדים, המטרות והצרכים ונבחנו החלופות האפשריות. כחלק מכך, הושם דגש על הקמת אתר גיבוי מרוחק, כזה שיבטיח המשכיות עסקית ועבודה חלקה ורציפה גם במקרה של כשל בסביבת הייצור. כמו כן, הושם דגש מיוחד על הקמת מערך סייבר כולל.

רם צוברי, מנהל מערכות המידע והטכנולוגיות של קרנות השוטרים, אמר כי "המשימה שלנו התבססה על הצורך לספק ללקוחותינו שירותים מיטביים, מהירים, איכותיים, תוך מוכנות והתאמה לצרכים המתפתחים. הארגון שלנו מספק שירותים ליותר מ-70 אלף לקוחות ברחבי הארץ. בזכות פתרון HPE Simplivity ביצענו קפיצת מדרגה מאוד משמעותית. המהלך אפשר לנו להפחית משמעותית את הזמן והמשאבים שהופנו לטובת תחזוקת התשתיות המיושנות, ולהפנות אותם לטובת פיתוח ושיפור השירותים והמענה ללקוחות. זאת ועוד, הוספנו יכולת המשכיות עסקית גם במקרה של כשל באתר הייצור ושדרגנו את יכולות ההגנה מפני איומי סייבר".

צוברי הוסיף כי "כארגון שהיה מבוסס על תשתיות מסורתיות, שהתיישנו במהלך השנים, ביצענו טרנפורמציה דיגיטלית של 180 מעלות ויישמנו את הפתרונות המתקדמים בתעשיה בתחומם, תוך שדרוג משמעותי של יכולות הארגון בתחום ניהול ואבטחת המידע".

מה כלל הפרויקט?

הפרויקט המקיף דרש החלפת כלל מערכת תשתיות אחסון המידע, הרשת והשרתים ששירתו את קרנות השוטרים בשנים האחרונות למערכת HCI All Flash מתקדמת מסוג HPE-Simplivity ותקשורת מבוססת HPE Aruba, שנפרסה על פני שני אתרים (ייצור ו-DR), שמוקמו בערים שונות.

במסגרת הפרויקט שולבו יכולות ניטור מתקדמות פרו-אקטיביות לשמירה על זמינות עליונה של מערכות, לצד הקמת יכולת המשכיות עסקית מלאה, כולל אוטומציה של תרחיש התאוששות מאסון וחזרה לעבודה באתר הייצור. כמו כן, יושם מנגנון בעל מספר שכבות להגנה מקסימלית על המידע, כולל גיבויים. התשתית החדשה מחוברת לשירות ענן לניטור פרו-אקטיבי מבוסס בינה מלאכותית – HPE-Infosight, המאפשר, בין היתר, יכולות ניתוח טרנדים ואנליטיקה מתקדמת – כלים שימושיים שמספקים לארגון מצג מדויק של מצב המערכת, עם תובנות לסיוע בלקיחת החלטות.

בנוסף, שודרגו כל מסדי הנתונים ומערכות ההפעלה ובוצעו הסבות מקיפות. כאמור, מדובר במהלך גדול ומורכב.

ירון רפפורט, ארכיטקט פתרונות HCI ב-HPE. צילום: יח"צ

ירון רפפורט, ארכיטקט פתרונות HCI ב-HPE. צילום: יח"צ

לדברי ירון רפפורט, ארכיטקט פתרונות HCI ב-HPE, "באמצעות פתרון HPE Simplivity סיפקנו ללקוח פתרון מודרני, איכותי, אמין, המהווה תשתית אופטימלית, קלה ונוחה לתפעול. כזה שמבטיח מענה מדויק לכל הגדרות הלקוח בהיבטים של זמינות מערכות, זמני תגובה, הגנה על המידע והמשכיות עסקית. הודות לשיתוף פעולה מקצועי והקפדה על לוחות זמנים מצד הלקוח, הפרויקט יושם בהצלחה בלוחות הזמנים שהוגדרו".

אירועים קרובים