תוכן שיווקי

נירלט תשדרג את מערכת ה-MES שלה ל-PlantSharp של טרונובייט

שווי העסקה לא נמסר, אך מוערך במאות אלפי שקלים

11/10/2020 12:48
טרונובייט

קבוצת נירלט, יצרנית צבע מובילה בישראל, בחרה ב-PlantSharp – פתרון ה-MES של טרונובייט (Trunovate) מקבוצת קונטאל – לטובת שדרוג פתרון ה-MES הקיים במפעליה השונים. היקף הפרויקט לא נמסר, אולם ההערכה היא כי מדובר במאות אלפי שקלים.

במסגרת פרויקט השדרוג תעבור נירלט מגרסת PlantSharp 1.0 לגרסת PlantSharp החדשה, המובילה מסוגה בעולם. נירלט תטמיע את הפלטפורמה במפעלי הקבוצה בניר עוז ובנתניה.

המערכת תשמש אותה לניהול הייצור ולפתרון OEE (ר"ת Overall Equipment Effectiveness). כמו כן, תשתמש נירלט במודולים נוספים במערכת, דוגמת איכות, פרמטרים טכנולוגיים בעולמות האינטרנט של הדברים ומעבדה. פלטפורמת ה-MES תתמשק עם מערכת ה-SAP Business One ERP של החברה.

"מהפלטפורמות המתקדמות לתמיכה בתהליכי ייצור עסקיים"

עמרי לוטן, מנכ"ל נירלט, ציין כי "תעשייה יצרנית חייבת להיות חדשנית. החדשנות בנירלט לא מתבטאת רק בהוספת ערך למוצר, אלא מקבלת ביטוי גם בתהליכי הייצור. ההתפתחות המשמעותית בניהול הייצור בתעשיות היצרניות מכונה גם המהפכה התעשייתית הרביעית, וזו מאפשרת ניהול אוטומטי ויעיל במיוחד של קווי הייצור, במטרה לשפר את המוצר ולהפחית עלויות במסגרת תהליכי שיפור הפריון בארגון. נילרט מחויבת לצמיחה והובלת שוק, והשקעות כאלה הן חלק מתוכנית ההתחדשות הכללית שלנו"

אדיר אורן, מנכ"ל טרונובייט, אמר כי "אנחנו שמחים על הבחירה של נירלט בפלטפורמה החדשה שלנו עבור ניהול מערך הייצור שלה. אנחנו רואים בנירלט ובעומדים בראשה שותפים אמיתיים שלנו בתהליך. PlantSharp הינה מהפלטפורמות המתקדמות בעולם מבחינה טכנולוגית ולתמיכה בתהליכי ייצור עסקיים, אין ספק שההשקעה החדשה של נירלט לפתרונות האינטרנט התעשייתי של הדברים (IIoT) שלנו תסייע לה לשפר ולשדרג את היעילות והאיכות בקווי הייצור השונים שלה ולחסוך כסף רב בשנים הקרובות"

טרונובייט מקבוצת קונטאל מובילה את פתרונות ה-IIoT בישראל עם פתרון הדגל שלה, PlantSharp, שהינו פתרון MES מוביל וחדשני בארץ ובעולם, החברה מספקת פתרונות IoT למגזרים שונים במשק, עם דגש על חדשנות, הובלה עסקית ואינטגרציה כוללת.

לקבלת מידע על פתרונות נוספים לניהול רצפת הייצור ניתן להשאיר פרטים כאן.

אירועים קרובים