תוכן שיווקי

BMC מרחיבה פעילות בישראל ופותחת עשור חדש בעוצמה

יורם אלול, מנהל אזור ישראל ומזרח אירופה ב-BMC, מציג את הנוסחה להצלחה: גיוס טאלנטים, שותפים מובילים ומרכז פיתוח יצירתי, שקשוב ללקוחות הישראליים

05/02/2020 11:12
יורם אלול, מנהל אזור ישראל ומזרח אירופה ב-BMC. צילום: אסף ספקטור

כתב: יורם אלול, מנהל אזור ישראל ומזרח אירופה ב-BMC.

2019 הייתה שנת מפנה לקראת תחילתו של העשור הדיגיטלי החדש, שישנה את הדרך שבה אנחנו חיים, עושים עסקים וצורכים שירותים. בשנה החולפת ראינו שיותר ויותר ארגונים מאמצים את BMC לא רק כפתרון Best of breed, אלא גם כפלטפורמה ארגונית ואסטרטגית שלמה, החיונית לכל היחדות בארגון – תפעול, כספים, משאבי אנוש ועוד. מגמה זו בלטה במיוחד בישראל, שלצד צמיחה וגידול במספר העסקאות ובהיקפן אצל המובילים והגדולים שבארגונים, מכל מגזר ומגזר (פיננסים, ביטוח, היי-טק, ביטחון, ממשלה, בריאות, טלקום ותעשייה), 'הצביעו ברגליים' ובחרו BMC לתמיכה בטרנספורמציה הדיגיטאלית שלהם – הן בתחום השירותים והן בתחום התפעולי. הסיבה להחלטתם פשוטה מאוד: BMC מעניקה להם יכולות אוטומציה וניהול בטוחות, יציבות וחסכוניות, שמסייעות ב-'ריצה' היום יומית, לצד מענה לצורך ההתפתחות העסקית והטמעת חדשנות בארגון בתחומים כמו ריבוי עננים (מולטי קלאוד), בינה מלאכותית ולמידת מכונה.

היכולת של BMC להעניק ללקוחותיה אפשרויות להמשיך 'לרוץ' תוך כדי המצאה מחדש (Run & Reinvent) הייתה נושאת הדגל שלנו בשנה החולפת ותמשיך להיות כך גם בשנה הנוכחית. הדבר בא לידי ביטוי גם באירוע הלקוחות שלנו בדצמבר האחרון, שנערך בזאפה, בהשתתפות מנהלים בכירים, מנמ"רים, מקבלי החלטות מהבולטים בתעשייה וברי סחרוף אחד. במסגרת האירוע ציינו 25 שנות 'זוגיות' עם מטריקס, האינטגרטורית המקצועית והגדולה ביותר בישראל והנציגה שלנו בארץ מתחילת הפעילות. יפה היה לראות שרבים מהמשתתפים באירוע היו, נשארו והתפתחו כלקוחות BMC ומטריקס לאורך השנים, בדיוק מהסיבות האלה.

נוכחות מרכז המו"פ הגדול של BMC בשני אתרים בישראל מעניקה ללקוחותינו יתרון טכנולוגי אדיר. המרכז מפתח את פתרון הדגל של BMC, ה-Control-M, שהוא 100% גאווה ישראלית, כחול לבן. דבר זה מבטיח שהצרכים ומפת הדרכים של החברות יילקחו בחשבון בעת בחירות כיווני הפיתוח של BMC ובמקביל, מבטיח ל-BMC חשיפה לכיווני הפיתוח של החברות הישראליות שמובילות באימוץ חדשנות בקנה מידה עולמי. אמר זאת גם ירון סברדלוב, מנכ״ל אמדוקס Smart Ops, שהציג באירוע השנתי שלנו את פרויקט הפלטפורמה שאימצה אמדוקס ב-2019, והסביר מדוע היא בחרה בנו. סברדלוב ואני מבינים שהקשר המיוחד שנוצר בין שתי החברות, לצד ההתאמה ברמת האסטרטגיה וברמת הפתרונות של BMC לאמדוקס, מביא אותן לפסגות חדשות. אמדוקס אימצה את פלטפורמת האוטומציה של BMC גם עבור מערכות ה-IT הארגוניות שלה וגם עבור חטיבת ה-Smart Ops ללקוחות הסופיים. אין ספק שהיד עוד נטויה ושתי החברות יוסיפו לשתף פעולה בתחומים נוספים, לחשוב ולבצע יחד פעילויות גם 'מחוץ לקופסה'.

צמיחה והשקעה בהון אנושי איכותי

BMC המשיכה להוביל בסקרים ובדו"חות האנליסטים גם ב-2019. היא הוכרה ברביע הקסם של גרטנר כמובילת שוק בפעם השישית ברציפות. ה-BMC Helix ITSM הצטיינה בתשע מתוך 12 היכולות הקריטיות, ביניהן: ניהול תקלות ואירועים, ניהול החלפה ועדכון תוכנות, ניהול תצורה, ניהול ידע IT, חוויית המשתמש וגמישות. ברמה המקומית, STKI הכתירה את BMC כ-Tier1 vendor בקטגוריות Service Desk ITSM ו-IT operations.

לצד מובילות טכנולוגית ללא תחרות, ל-BMC חשובה לא פחות ההשקעה בהון אנושי מצוין, במיוחד בישראל. לכן, המדינה הקטנה והחכמה שלנו משמשת, מבחינת החברה, כמרכז האזורי המוביל והלב הפועם של כל מדינות מרכז ומזרח אירופה. אנחנו אחראים על 17 מדינות ועובדים עם מטריקס כיחידת קומנדו מובחרת, המניבה תוצאות. לראייה, באירוע האזורי השנתי האחרון שלנו, BMC Exchange, שלושה תארים מתוך 11 הוענקו לצוות שלנו: מנהל האזור, הפריסייל ומנהל הלקוחות הטוב ביותר. כמו כן, מטריקס זכתה בשנה החולפת בתואר שותף השנה של אזור EMEA בתחום DBA ויגאל שחק, מנהל מוצר BMC במטריקס, הוזמן לספרד על מנת לקבל את הפרס. בשנה הקרובה נמשיך להרחיב את כוח האדם שלנו. גייסנו מנהל לקוחות נוסף ובכוונתנו לגייס מנהל.ת שותפים.

אירועים קרובים