תוכן שיווקי

הצ'ק ליסט לשיווק דיגיטלי שכל עסק חייב פולפאוור לשנת 2020

25/11/2019 11:26
ז'אק שטרית, מנכ"ל ומייסד פולפאוור

תקציב השיווק הדיגיטלי מהווה כיום את הרוב המוחלט של תקציב הפרסום בכל ארגון. לקראת 2020 הבאה עלינו לטובה, קריטי להשקיע כל שקל באפיקי השיווק הדיגיטליים הנכונים ביותר עבור הארגון. כל סמנכ"ל שיווק חייב להיות תמיד עם יד על הדופק ולהכיר את פלטפורמות השיווק והפרסום הפופולריות והחמות ביותר.

להלן אפיקי השיווק הדיגיטליים המובילים כיום:

קידום אורגני (SEO)
השיטה המסורתית לקידום אתרים עדיין נחשבת לטובה ביותר לקידום עסק, אך לקראת שנת 2020 התגבשה ההבנה שכל יתר הפלטפורמות שיצוינו בהמשך נועדו, בסופו של דבר, אף הן לשרת את השיטה הזו.

התובנה החשובה ביותר של כל סמנכ"ל שיווק בימינו היא שכשזה נוגע למילים החשובות ביותר בארגון, אלה שעשויות להקנות לו את היתרון התחרותי, הוא חייב להיות ממוקם ראשון בתוצאות האורגניות בגוגל. נוכחות שכזו תביא את הטראפיק הכי איכותי, של קהל היעד הכי מדויק, לאתר 24/7, ומכאן להגדלת יחסי ההמרה (לידים/רכישות), ולהגדלת המחזור והרווחים.

קידום ממומן (PPC) ב-Google Adds וב-Facebook Adds
אחת השיטות הוותיקות והיעילות לשיווק ברשת היא הקידום הממומן בכלים של גוגל ושל פייסבוק/אינסטגרם. אם יש לכם מותג או מוצר חדש שאתם רוצים להחדיר לשוק, אם יש לכם סייל או אירוע שאתם רוצים לקדם או אם הקידום האורגני עוד לא הגיע אל יעדו, הפרסום הממומן יביא אתכם לקהל היעד שלכם בשני אתרי הענק.

מומלץ תמיד, ככל הניתן, כחלק מקמפיין, לעשות שימוש בסרטונים, שמחזקים באופן הכי עוצמתי את המותג בעיני קהל היעד.

קידום ברשתות החברתיות
ואם בפייסבוק ובאינסטגרם עסקינן, הרשתות הפופולריות הללו פועלות באופן שמשלים זו את זו, כשבאינסטגרם מופץ תוכן ויזואלי, ובפייסבוק הדגש הוא על תוכן טקסטואלי יותר. פרט לעובדה שהן פועלות תחת ממשק אחד, הן גם מאפשרות למפרסם יכולות פילוח מדהימות ברמה של מין, גיל, העדפות, מצב משפחתי ועוד.

קידום תוכן באאוטבריין ובטאבולה
הפרסום בפלטפורמות הללו מתבסס על תחומי העניין של הגולש, ובהתאמה אליהם מוצעים לו תכנים נוספים לקריאה. ניתן בקלות להרים קמפיין מאמרים בסכום של החל מ-10 דולר ביום, ולקבל חשיפות בפורטלים המובילים: וואלה, מאקו, דה מרקר, גלובס, כלכליסט, ביזפורטל, אנשים ומחשבים ועוד…

שיווק מחדש (רימרקטינג)
רימרקטינג הוא אפיק שיווקי חובה בכל קמפיין בדיגיטל. קמפיין רימרקטינג עוקב אחרי גולשים בכל רשתות המדיה של גוגל או פייסבוק, ומפרסם לכל מי שכבר היה באתר מודעות שמחזירות אותו אל האתר. גאוני.

קידום תוכן באתרי אינטרנט
ניצול החשיפה של האתרים החמים ביותר ברשת הוא אחת השיטות הטובות ביותר להעניק תנופה לעסק עם תוכן מקורי, איכותי ובעל ערך במסגרת פורטלים, בלוגים, אינדקסים ואתרי הנישה הכי חזקים שיש כיום. זוהי אפשרות אדירה לעסק לקבל חשיפה לקהל רלוונטי רחב, כשמאחוריה חותמת האיכות של האתר המפרסם, שעליו נשען אמון הגולשים, ובכך ממותג העסק המפרסם כאמין ואיכותי.

ניהול ניוזלטר
באמצעות ניוזלטר ניתן לשמר את הלקוחות והעוקבים הקיימים, אלה שמבקשים להיות באינטראקציה עם המותג ולצרוך תוכן נוסף באופן תדיר. במסגרת הפצת ניוזלטר קבוע ניתן לקדם כל תוכן, כולל מדריכים, מאמרים מהבלוג, קידום מכירות, מבצעים, הטבות ועדכונים שוטפים, ומה שממש מדהים פה הוא שאת התוכן הזה הקהל מבקש לקבל באופן אישי.

לעסקים שישכילו בשנת 2020 להשתמש בכל אפיקי השיווק הללו במקצועיות ובתבונה מובטחת הצלחה בחיזוק המותג וברווחיות הארגון.

שיווק דיגיטלי – אל תעשו את זה לבד!

כדי לבנות אסטרטגיה שיווקית מנצחת, שמתאימה באופן אופטימלי לארגון שלכם, נחוצה סוכנות דיגיטל חכמה שחיה ונושמת את כל זירות הדיגיטל, ובעלת כמה שיותר סיפורי הצלחה.

הכותב הוא מנכ"ל ומייסד פולפאוור – בית תוכנה לבניית אתרים וסוכנות דיגיטל משנת 2005. פולפאוור נחשבת לסוכנות מבין המובילות בישראל, עם תיק לקוחות עשיר, וביניהם קבוצת חג'ג', דורי קמחי תאורה, מכון אבני, פרולוג'יק, מבשלים חוויה ועוד רבים.

בין שירותי פולפאוור: מיתוג עסקי, בית תוכנה לבניית אתרים, קידום אורגני (SEO), קידום ממומן (PPC), מומחי אאטבריין/טאבולה, ניהול מוניטין (ORM) ועוד.

לסיכום, הכל מתחיל בבניית אסטרטגיית שיווק שנתית חכמה בכל זירות הדיגיטל.

אירועים קרובים