תוכן שיווקי

בלקברי סיילנס משיקה שירות 24/7 – "צייד איומים" בעמדות קצה CylanceGUARD

24/09/2019 14:03
בלקברי סיילנס

סיילנס הודיעה על השקת CylanceGUARD – פתרון זיהוי ותגובה מנוהל (MDR), אשר ממנף את שירותי האבטחה של בלקברי סיילנס ואת פלטפורמת ה-AI המובילה בתעשייה, בכדי לספק שירות "Threat Hunting" כמעקב איומים מתמשך.

עבור ארגון בעל מודעות סייבר מהגבוהות שיש, שירות Threat Hunting מאפשר לגלות איומים באופן יזום ואקטיבי. עם זאת יש רק קומץ מגזרים, כגון שירותים פיננסיים, ממשלה וביטחון, שיכולים לטעון שיש להם צוותי Threat Hunting המספקים תוצאות. ארגונים רבים ללא צוות אבטחה מנוסה מחפשים ספקים חיצוניים לנהל את תהליך Threat Hunting בארגון, ומאפשרים לצוות האבטחה להתמקד במטרות העיסקיות של הארגון.

המדריך החצי שנתי על הוצאות האבטחה בעולם של חברת המחקר IDC מראה כי ההוצאה על שירותי אבטחת מידע מנוהלים תגיע ליותר מ-21 מיליארדי דולר ב-2019.

CylanceGUARD הינו שירות Subscription אשר מאמת, מבצע מיון ראשוני, מנתח, מתעדף ומבצע אוטומציה לתהליכי הטיפול והתגובה של אירועי האבטחה. בשילוב יכולות של אוטומציית התראות, בינה מלאכותית ומנוע אורקסטרציה מתקדם, CylanceGUARD מפשט טכנולוגיות ותהליכי עבודה מורכבים, כדי לצמצם באופן דרמטי את הזמן שנדרש לזיהוי התקפות ואת הפעולה המיידית הנדרשת נגד התקפות חוזרות.

"ארגונים מכל הגדלים מחפשים פתרונות להתמודדות עם ריבוי האתגרים והמשימות של צוות אבטחת המידע, עם הגדלת הצורך בטיפול אבטחתי מונע וכן מתן מענה לצרכי המעקב, איתור ותגובה 24/7 לתחנות קצה ושרתים. שירותים מנוהלים, כמו EDR (ר"ת Endpoint detection and response), וכמו CylanceGUARD, הופכים שירות זה לשלם יותר על ידי קיצור זמן הזיהוי והטיפול באיומי אבטחה", אמר פרנק דיקסון, סגן נשיא מוצרי אבטחה וסייבר בחברת IDC.

CylanceGUARD הינו שירות מאויש על ידי צוות incident responders ברמה העולמית הגבוהה ביותר, אשר משדרגים את פלטפורמת BlackBerry Cylance AI Platform ליישום שיטות מוכחות לתגובה לאירועים, אוטומציה להתראות וטכנולוגיית AI על פני נקודות קצה של לקוחות, וכן ומספקים שירות Threat Hunting 24/7. לקוחות BlackBerry Cylance יכולים לגשת לפורטל אינטרנטי לצורך ניתוח סביבות האבטחה שלהם, ולהגדרת קבלת התראות במכשירי iOS ואנדרואיד, כולל העברת מידע לייעול תחקור אירועי אבטחה בארגון.

"ריבוי התראות או עייפות התראה הן דאגה אמיתית", אמר ג'ייסון בוויס, סגן נשיא Threat Hunting. "באמצעות CylanceGUARD, ארגונים יכולים ליהנות מגישת צייד, זיהוי ותגובת איומים אחידה, המאפשרת לצוותי אבטחה פנימיים לפנות זמן יקר לטובת יוזמות ארגוניות ולא התאוששות מהתקפות".

מה זה Cylance? פתרון הגנה על תחנות עבודה ושרתים מבוסס AI ובעל יכולות ניבוי וחסימה של קבצים זדוניים. Cylance חוסמת את הקבצים על תחנות הקצה והשרתים בזמן אמת ולפני שהם נפתחים.​ הפתרון כולל הגנת אנטי-וירוס, ניהול ושליטה על אפליקציות, שליטה ובקרה על התקנים חיצוניים ו-EDR.

איך הוא יכול לעזור לנו? יעילות על-ידי מניעה מוכחת של 99.7% מהתקפות Zero Day/איומים מתקדמים, מספקת מניעה ולא רק זיהוי, ואז פעולה. ולא צריך עדכונים ולכן עובד ב-Offline באותה יעילות.

איך ההשפעה על ביצועים? לא דורש חתימות ולא צריך עדכונים יומיים, ניצול מקסימלי של כוח עיבוד של 5% בהתקפות כבדות (1-3% בממוצע) ותוכנת קצה קלה במיוחד, פחות מ-70MB השפעה.

האם מוכן ללקוחות Enterprise? פריסה מהירה וניהול תחנות הקצה בממשק בענן, מוסמך VA מיקרוסופט,PCI, HIPPA, ותומך ב-Windows וב-Mac OS.

למידע נוסף פנו לנציגי Cylance בישראל, חברת קלאודוויי.

אירועים קרובים