תוכן שיווקי

בנק Seacoast יאיץ תהליכי רגולציה ואנליטיקה עם תשתיות ניהול המידע של Talend

06/06/2019 12:36
יוסי רודריק, מנכ"ל קבוצת UCL ומייסד חברת אקורייט. צילום: יח"צ

Talend הודיעה על כך שתטמיע את תשתיות המידע שלה, Talend Data Fabric, ב-Seacoast Bank האמריקני. ההטמעה מיועדת לסייע לבנק לטייב את מאגרי המידע שלו – דבר שיאפשר לו ציות לדרישות הרגולציה הבנקאית בצורה טובה יותר, יפחית הוצאות על ידי אוטומציה של משימות טיוב הדטה (Data Quality) ויאפשר להאיץ בצורה משמעותית את תהליכי האנליטיקה של בבנק.

Seacoast Bank פעיל במדינת פלורידה שבארצות הברית. נכון לסוף 2018, הוא מנהל נכסים בשווי של 6.7 מיליארד דולר ופיקדונות בשווי של 5.2 מיליארד דולר. הבנק מספק שירותי בנקאות עסקיים וריטייל, ניהול השקעות ושירותי משכנתאות. לבנק 51 סניפים ברחבי פלורידה ושבעה מרכזי בנקאות עסקית.

טיוב נתונים מקצר תהליכי רגולציה ואנליטיקה

"כסקטור המצוי תחת נטל רגולטורי כבד, בנקים מבינים את הצורך ב-Data Governance יותר מכל תעשייה אחרת", ציין מרק בלנשט, סגן נשיא בכיר ומנהל פעילות ניהול המידע והטכנולוגיה העסקית ב-Seacoast Bank. "זה סייע לנו בקבלת ההחלטה לבחור בתשתיות טיוב הדטה שמסייעות לנו לציית לרגולציה. חשוב לא פחות, זה מסייע לנו להיות אחראים יותר בכל הנוגע לטיפול שלנו במידע ולבסס את הפעילות העסקית שלנו על מידע איכותי. זאת, כדי להכיר ולשרת את לקוחותינו באופן טוב יותר".

פלטפורמת Talend Data Fabric מאפשרת לבנק לבצע תהליכי טיוב נתונים בצורה אוטומטית, וכן מסייעת לו להתמקד בפעילויות הליבה שלו ולהחליף תהליכי טיוב נתונים ישנים שבוצעו ידנית. כדי לעשות זאת, Seacoast Bank בנה אינדקס של טיוב דטה, כחלק מתכנית כוללת של Data Governance. האינדקס משתמש בפלטפורמת Talend כדי להפוך תהליכי טיוב דטה לישימים עבור כלל המשתמשים העסקיים בארגון, הוא מאפשר למדוד בצורה אחודה וכוללת את איכות הנתונים בבנק, להציב יעדים מדידים לשיפור איכות הנתונים בארגון ומאפשר למדוד את האיכות של מקורות מידע חדשים שהבנק יצרוך בעתיד.

"אנחנו גאים להיות חלק מהגישה החדשנית של Seacoast Bank לתחום ניהול המידע", אמר סיאראן דיינס, סגן נשיא בכיר למוצרים ב-Talend. "על ידי כך שאנחנו הופכים את תהליכי טיוב הנתונים לפחות מורכבים, הלקוחות שלנו יכולים להתמקד בניתוח ואנליטיקה של המידע, ובכך למקסם את התועלות העסקיות ממנו".

אתגרים דומים – גם לעולם הבנקאות והפיננסים בישראל

"אנחנו רואים שבעולם הבנקאות הישראלי האתגרים דומים", ציין יוסי רודריק, מנכ"ל אקורייט מקבוצת UCL, נציגת Talend בישראל. "הבנקים בישראל מתמודדים עם אתגרי רגולציה – זרה ומקומית, ולצדם עם אתגרים עסקיים דומים. אחד הפתרונות המרכזיים להתמודדות זו נוגע בעולמות ניהול המידע. עם תהליכים ידניים, שהיו נכונים ומתאימים למאה הקודמת, קשה להתמודד עם דרישות הרגולציה העדכניות ועם האתגרים העסקיים שמביא עידן הדיגיטל. זה מחייב את עולם הבנקאות לאמץ גישה הוליסטית יותר של ניהול המידע".

רודריק הוסיף כי "אנחנו רואים ש-Talend מיצבה את עצמה בעולמות הבנקאות והפיננסים בצורה מרשימה. לקוחות נוספים בעולמות הבנקאות העולמית שבחרו Talend כוללים את: Landesbank Berlin הגרמני, שביצע הסבה של הנתונים באמצעות Talend למערכות ליבה חדשות ומודרניות; TD Bank הקנדי, שמבצע אנליטיקה עסקית על בסיס מידע שזורם על גבי הפלטפורמה; Danamon Bank האינדונזי, שנעזר ב-Talend כדי לקבל תמונת 360 מעלות על הלקוחות; Qudos Bank האוסטרלי, שמסתייע ב-Talend כדי למכן תהליכים עסקיים מבוססי מידע; ואחרים."

לפרטים נוספים אודות פלטפורמת Talend לחצו כאן.

לפרטים נוספים אודות אקורייט מקבוצת UCL לחצו כאן.

אירועים קרובים